Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-10, 23:31   #16
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit at det snart er høst?

Tja. jeg gleder meg til høsten, det skal bli utrolig ålreit med litt større baby sånn at jeg kan komme meg ut og rundt litt, lage selskaper og jeg gleder meg som en unge til halloween, vi har kjøpt et skikkelig halloweenhus og jeg skal ligge på lur og sende opp spøkelser når det kommer unger og jeg skal få porten til å knirke og lage gresskarlykter. Og så gleder jeg meg til jul, det blir utrolig hyggelig å ha bodd i huset et år og ikke være nyinnflyttet, i fjor hadde vi bodd i huset i to døgn før vi hadde full julaftenfeiring med masse slektninger og det var litt hektisk.

Men jeg gruer meg til vinteren, om det skal bli som det var i fjor. Det var så forferdelig kaldt. Tyve kuldegrader, jeg følte at det eneste vi klarte var å holde oss varme liksom, vi fikk ikke gjort så mye annet.