Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det greit at det snart er høst?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-10, 22:17   #21
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit at det snart er høst?

Ja, det er greit. For vi har enda Hellasturen til gode.

Gammel 31-07-10, 22:18   #22
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Gleder meg til både haust og vinter.
Har hatt varme dager med masse bading og sol, vært på tur i 3 veker.
I oktober skal me til Tenerife.
Vinteren som var var kald men duverden så flott med masse snø og ikkje is og dritt. Håpar på lignande vinter og gleder meg stort til slalåm sesongen, det gjer heile familien.

Gammel 31-07-10, 22:33   #23
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høsten nå? Mens det ennå er juli? Og du har to uker ferie igjen? Jeg er forlengst ferdig med ferien, men høst er det da IKKE.
Merkelig dragning enkelte har mot å begynne å snakke om vinterdresser, ullundertøy til ungene og høstgarderobe i juli.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 22:41   #24
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hopper over norsk sommer i år, og det blir litt snodig å gå fra april til august, liksom, men siden vi ikke har hatt en dag under 18 grader siden midten av mai, og minst seks uker med sammenhengende strålende sommervær i år, så klager jeg ikke på været, i alle fall.

Jeg savner lyse sommernetter da; de blir det akkurat null av i år.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 22:46   #25
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Men atte, det er ikke snart høst! Det er juli i litt over en time til! Og august er sommermåned. Så det så.

Jeg liker høsten jeg altså, men det er fint at det er mer sommer igjen. Ferie har jeg ikke, men det går fint. Så lenge det er sommer og fint vær om to uker er jeg fornøyd (vil ikke regne bort i bryllupet).

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 22:57   #26
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker høst bedre enn sommer, og er ikke det minste lei meg over at det snart en en ny årstid. Bok, tekopp, kveldsturer i mørket, tente lys og annen høstkos passer meg utmerket, og ingen reagerer på at mesteparten av tiden dit blir tilbragt innendørs.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 23:08   #27
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nja, nei, jo, egentlig ikke. Men det hjelper at vi har vært to uker i Hellas. Ellers hadde jeg nok dødd.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 23:09   #28
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg hopper over norsk sommer i år, og det blir litt snodig å gå fra april til august, liksom, men siden vi ikke har hatt en dag under 18 grader siden midten av mai, og minst seks uker med sammenhengende strålende sommervær i år, så klager jeg ikke på været, i alle fall.

Jeg savner lyse sommernetter da; de blir det akkurat null av i år.

Hmmm... Skjønner ikke. Har du vært ute og reist?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 23:22   #29
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg elsker fjellet om høsten, men jeg skulle ønske det var 2 mnd til med sommer først....

Gammel 31-07-10, 23:26   #30
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Helt ok.

Fire ukers ferie med lav stressfaktor og egentlig mye bra vær hjelper på. Men det blir hardt å begynne på jobb igjen.

Jeg har lagt inn sommeraktiviteter i august også, på ettermiddager og i helger, siden høsten ikke begynner før 1. september.

Gammel 31-07-10, 23:31   #31
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja. jeg gleder meg til høsten, det skal bli utrolig ålreit med litt større baby sånn at jeg kan komme meg ut og rundt litt, lage selskaper og jeg gleder meg som en unge til halloween, vi har kjøpt et skikkelig halloweenhus og jeg skal ligge på lur og sende opp spøkelser når det kommer unger og jeg skal få porten til å knirke og lage gresskarlykter. Og så gleder jeg meg til jul, det blir utrolig hyggelig å ha bodd i huset et år og ikke være nyinnflyttet, i fjor hadde vi bodd i huset i to døgn før vi hadde full julaftenfeiring med masse slektninger og det var litt hektisk.

Men jeg gruer meg til vinteren, om det skal bli som det var i fjor. Det var så forferdelig kaldt. Tyve kuldegrader, jeg følte at det eneste vi klarte var å holde oss varme liksom, vi fikk ikke gjort så mye annet.

Gammel 31-07-10, 23:53   #32
Heddamor

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Det verste med høsten er at det snart er vinter igjen. Har aldri før følt meg så lite klar til å gå senhøst og vinter i møte. Satser på en varm og fin september. September er ofte en bra mnd.

Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 23:57   #33
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg elsker høsten, men skulle ønske det kunne blitt litt sommer før den kommer!
Trenger litt mer soling og bading kjenner jeg.

Gammel 31-07-10, 23:58   #34
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Nei, på ingen måte!Jeg liker den, men kommer den nå føles det ut som om den veldig lange våren gikk rett over i høsten ut at vi stoppet på sommeren.

Vi har tilsammen hatt en drøy uke med finvær i midtnorge og jeg føler ikke sommeren har startet skikkelig enda. Håper på en lang og seig indian summer i August/September, påfullgt av en mild Oktober.
Høsten kan komme i November. :åptimist:

Gammel 31-07-10, 23:58   #35
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg elsker høsten, men det er da lenge til. August er sommer.

Bigsize-me liker også å trekke på seg genseren når det blir kaldere. Skjule formene litt mer enn hva som er mulig i en bikini.

Gammel 31-07-10, 23:58   #36
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Men jeg gruer meg til vinteren, om det skal bli som det var i fjor. Det var så forferdelig kaldt. Tyve kuldegrader, jeg følte at det eneste vi klarte var å holde oss varme liksom, vi fikk ikke gjort så mye annet.

Det blir ikke så kaldt i år. Det blir stort sett temperaturer mellom pluss fem og minus fem grader, samt overveiende pent vær, med unntak av to uker med store snømengder i januar. :synsk:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 23:59   #37
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Høst? Det er jo fortsatt juli! Og vi starter ferien nå.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 00:01   #38
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Er ikkje klar for hausten enno nei. Eg likar den, med sine klare fargar og frisk luft. Men gje meg litt sommar først. Me fann litt fint vær her og der når me var på tur, men eg saknar det å kunne grille her heime og slappe av ute.
Nei gje meg ein varm og fin august så skal eg vera glad.

Gammel 01-08-10, 00:02   #39
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjenner at eg begynner å bli rastlaus no, trenger skikkelig høst med storm og regn. Me har ikkje hatt kjempefin sommar, men eg likar ikkje å klaga over været. Kan ikkje gjera noko med da likavel, og klaging er bortkasta energi.

P.s. Lenge siden eg tente dei første telysa, må jo kosa oss om kvelden.

Gammel 01-08-10, 00:02   #40
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Overraskende mange nordmenn mener at det er høst når man tar fatt på august! Til tross for skolestart midt i måneden begynner ikke høsten før 1. september - det er fire hele uker til!

Jeg trives ikke så godt med for lite sollys og sånn sett synes jeg aldri det er videre stats når sommeren er på hell.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:57.