|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Ja, det er greit. For vi har enda Hellasturen til gode.
![]() |
![]() |
#22 |
I farta!!
|
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Gleder meg til både haust og vinter.
![]() |
#23 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Høsten nå? Mens det ennå er juli? Og du har to uker ferie igjen? Jeg er forlengst ferdig med ferien, men høst er det da IKKE. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Jeg hopper over norsk sommer i år, og det blir litt snodig å gå fra april til august, liksom, men siden vi ikke har hatt en dag under 18 grader siden midten av mai, og minst seks uker med sammenhengende strålende sommervær i år, så klager jeg ikke på været, i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Men atte, det er ikke snart høst! Det er juli i litt over en time til! Og august er sommermåned. Så det så. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Jeg liker høst bedre enn sommer, og er ikke det minste lei meg over at det snart en en ny årstid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Nja, nei, jo, egentlig ikke. Men det hjelper at vi har vært to uker i Hellas. Ellers hadde jeg nok dødd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?
Hmmm... Skjønner ikke. Har du vært ute og reist? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Jeg elsker fjellet om høsten, men jeg skulle ønske det var 2 mnd til med sommer først....
![]() |
#30 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Helt ok.
![]() |
#31 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Tja. jeg gleder meg til høsten, det skal bli utrolig ålreit med litt større baby sånn at jeg kan komme meg ut og rundt litt, lage selskaper og jeg gleder meg som en unge til halloween, vi har kjøpt et skikkelig halloweenhus og jeg skal ligge på lur og sende opp spøkelser når det kommer unger og jeg skal få porten til å knirke og lage gresskarlykter. Og så gleder jeg meg til jul, det blir utrolig hyggelig å ha bodd i huset et år og ikke være nyinnflyttet, i fjor hadde vi bodd i huset i to døgn før vi hadde full julaftenfeiring med masse slektninger og det var litt hektisk.
![]() |
#32 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Det verste med høsten er at det snart er vinter igjen. Har aldri før følt meg så lite klar til å gå senhøst og vinter i møte. Satser på en varm og fin september. September er ofte en bra mnd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Jeg elsker høsten, men skulle ønske det kunne blitt litt sommer før den kommer!
![]() |
#34 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Nei, på ingen måte!Jeg liker den, men kommer den nå føles det ut som om den veldig lange våren gikk rett over i høsten ut at vi stoppet på sommeren.
![]() |
#35 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Jeg elsker høsten, men det er da lenge til. August er sommer.
![]() |
#36 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?
Det blir ikke så kaldt i år. Det blir stort sett temperaturer mellom pluss fem og minus fem grader, samt overveiende pent vær, med unntak av to uker med store snømengder i januar. :synsk: |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Høst? Det er jo fortsatt juli! Og vi starter ferien nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Unik
|
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Er ikkje klar for hausten enno nei. Eg likar den, med sine klare fargar og frisk luft. Men gje meg litt sommar først. Me fann litt fint vær her og der når me var på tur, men eg saknar det å kunne grille her heime og slappe av ute.
![]() |
#39 |
|
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Kjenner at eg begynner å bli rastlaus no, trenger skikkelig høst med storm og regn. Me har ikkje hatt kjempefin sommar, men eg likar ikkje å klaga over været. Kan ikkje gjera noko med da likavel, og klaging er bortkasta energi.
![]() |
#40 |
By the Sea
|
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Overraskende mange nordmenn mener at det er høst når man tar fatt på august! Til tross for skolestart midt i måneden begynner ikke høsten før 1. september - det er fire hele uker til!
![]() |
|
|