Sv: Avsporing: er du privat?
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Jeg er ikke privat i forhold til boligen vår eller husarbeid eller noe sånt. Hvis noen vil gjøre husarbeid hos oss, eller være barnevakt, så må de bare snoke. 
Men jeg er veldig privat på tanker og følelser, og selv om jeg kan snakke mye om meg selv og dele mange tanker og følelser, så er jeg stort sett alltid veldig klar over hva jeg deler og hvor grensen går for meg. Det er ikke så mange jeg slipper innpå, og selv dem jeg lar komme nær, kan jeg trekke meg unna i kortere eller lengre perioder. Jeg tror behovet for å ha kontrollen over hva jeg deler er større enn behovet for å holde spesifikke ting for meg selv, hvis det gir mening.
Her er jeg også litt.
Jeg har bestemt meg for at det er greit at svigermor vasker og rydder mens hun er her, selv om ting gjøres litt annerledes og hun får full oversikt over kaoset på vaskerommet.
Men jeg er privat av meg ift følelser, og synes det er vanskelig å dele akkurat det. Jeg sliter ikke med å prate om det mange definerer som private ting, feks sex og ting i den dur. Og jeg er ikke privat i den dur at jeg har panikk for at folk skal se bilder av meg og vite hvem jeg er (feks her på forum). Men om hvordan jeg har det, hvordan jeg har det i ekteskapet, hva jeg og mannen prater om og alt sånn der, det er veldig privat for meg.