Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Avsporing: er du privat?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-10, 16:52   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: er du privat?

Jeg er ikke privat i forhold til boligen vår eller husarbeid eller noe sånt. Hvis noen vil gjøre husarbeid hos oss, eller være barnevakt, så må de bare snoke.

Men jeg er veldig privat på tanker og følelser, og selv om jeg kan snakke mye om meg selv og dele mange tanker og følelser, så er jeg stort sett alltid veldig klar over hva jeg deler og hvor grensen går for meg. Det er ikke så mange jeg slipper innpå, og selv dem jeg lar komme nær, kan jeg trekke meg unna i kortere eller lengre perioder. Jeg tror behovet for å ha kontrollen over hva jeg deler er større enn behovet for å holde spesifikke ting for meg selv, hvis det gir mening.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:57.