Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-10, 11:51   #166
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utsagn i artikkel om at kvinner vil forsørges, fra Dagbladet

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

JA!

Men i svarte faen!
Hvis en kvinne velger helt tradisjonelt så nei - da får hun ikke poeng for nytenkning og endringsvilje. Hvis en mann velger tradisjonelt får heller ikke han dette.

Hvis en kvinne bryter normer og gjør noe nytt så får hun poeng for nytenkning - akkurat som en mann.

Dermed - når kvinner gjør det kvinner gjør med de problemer de medfører - så nei, de får ikke kred for originalitet. Hvorfor skulle de få det?

Når menn gjør noe en kvinne ellers ofte ville gjort så får han poeng fordi han utjevner kjønnsforskjeller.

Jeg mente ikke at noen skulle få kred for å velge å være hjemme, eller for å jobbe for den slags skyld. Jeg mente at man ikke skulle bli sett ned på eller få kjeft. Det er noe litt annet syns jeg.

Dessuten er jeg usikker på hvor orginalt det er å satse på karriere. Det begynner da å bli ganske normalt.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat