Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-10, 18:52   #3
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gikk du på slang da du var liten?

Jeg har vært på slang mange ganger. Jeg husker godt første gang jeg gikk på slang. Søskenbarnet mitt instruerte meg i å hente gulrot til hele vennegjengen hennes, og jeg gjorde som hun sa og trodde det var det eneste riktige. Jeg var sikkert ikke mer enn 3-4 år, så det var utrolig fortvilende å få kjeft uten at jeg forstå hva de egentlig kjeftet for.
Men så giftet pappa seg på nytt etter hvert, og vips, så eksisterte det helt andre regler. Da var jeg for snill, så jeg ble oppfordret til å gå på slang. Så da var det høy slangfaktor.

Jeg kommer ikke til å oppfordre barna mine til å gå på slang, men det er ikke slik at det kommer til å frata meg nattesøvnen om jeg skulle ferske dem i å forsyne seg me den plomme eller to.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat