Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gikk du på slang da du var liten?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Gikk du på slang?
Ja, det gjorde jeg jevnlig, og jeg gjør det den dag i dag 4 2,61%
Ja, det gjorde jeg jevnlig, og har sluttet med det nå 54 35,29%
Ja, gjorde det et par ganger 63 41,18%
Nei, det gjorde jeg aldri. 23 15,03%
Nei, jeg gjorde det ikke som barn, bare som voksen 2 1,31%
Nei, og jeg pleide å skyte med hagle etter de barna som gjorde slikt 1 0,65%
Ja, og jeg hadde med meg en hel bande og raserte også 1 0,65%
Nei, jeg visste ikke hva det var 0 0%
Ja, alle andre gjorde jo det, så da måtte jeg også 11 7,19%
Makan! Dette var rotete alternativer 6 3,92%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 153. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-10, 18:52   #1
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gikk du på slang da du var liten?

Jeg har vært på slang mange ganger. Jeg husker godt første gang jeg gikk på slang. Søskenbarnet mitt instruerte meg i å hente gulrot til hele vennegjengen hennes, og jeg gjorde som hun sa og trodde det var det eneste riktige. Jeg var sikkert ikke mer enn 3-4 år, så det var utrolig fortvilende å få kjeft uten at jeg forstå hva de egentlig kjeftet for.
Men så giftet pappa seg på nytt etter hvert, og vips, så eksisterte det helt andre regler. Da var jeg for snill, så jeg ble oppfordret til å gå på slang. Så da var det høy slangfaktor.

Jeg kommer ikke til å oppfordre barna mine til å gå på slang, men det er ikke slik at det kommer til å frata meg nattesøvnen om jeg skulle ferske dem i å forsyne seg me den plomme eller to.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 18:53   #2
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 18:54   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lillemy01, her.

er dette en avsporing fra artikkelen i dagbladet? HVis ja så synes jeg at bonden reagerte rett (selvsagt kan man si det på en mildere måte og ikke så aggresivt), men for meg blir det anderledes om det er snakk om noen hage og en bonde. En bonde lever av dette og kansje de bare tar to men om det er 20 stykker som tar to så blir det jo mere og mere, og bonden lever tross av dette.

Flott, men det jeg spør om er om du har vært på slang.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:15.