Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-10, 17:02   #1
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Det er dette innlegget jeg blir rødprikket av Smilefjes med flere og hvor Smilefjes sendte kommentaren over her. Men altså - jeg var ikke ute etter å ta Smilefjes i denne diskusjonen. Jeg er mer interessert i prinsippene og hva folk tenker om dem.

Men Smilefjes (eller andre som rødprikker): Siden du likevel tok dette fram så tar jeg sjansen på å spørre: Hva ønsker du å oppnå ved å rødprikke? Jeg tenker generelt, men du må selvsagt gjerne svare spesielt om det passer deg bedre. Er det ønsket/håpet "forbedring" hos den du prikker? Å bare gjøre oppmerksom på at du syns det innlegget var teit? At det i seg selv er litt deilig å rødprikke? Annet?

For jeg ser jo til min overraskelse () at enkelte her sier at de har hatt nytte av å bli rødprikket. Det har gjort at de har tenkt seg mer om.

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat