|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Prikker og PM-erDet er dette innlegget jeg blir rødprikket av Smilefjes med flere og hvor Smilefjes sendte kommentaren over her. Men altså - jeg var ikke ute etter å ta Smilefjes i denne diskusjonen. Jeg er mer interessert i prinsippene og hva folk tenker om dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Prikker og PM-er
Jeg har hatt nytte av en rød prikk en gang. |
![]() |
![]() |
#3 |
Mother of Dragons
|
Har du og Lille meg blitt erkefiender?
![]() |
#4 |
Passiv
|
Njææææ - jeg har henne på prøve. Det kan hende det er håp om at det kan bli sånn altså. |
![]() |
![]() |
#5 |
frakoblet
|
Hvis du sender et par-tre PM-er til meg og gnåler om det samme så er det invaderende i min målestokk. I alle fall hvis jeg ignorerer PM-ene og du sender flere. Nå har jeg heldigvis ikke opplevd at du har gjort det, og det er positivt. Ikke hevnprikker du et vilkårlig innlegg etter å ha fått rød prikk. Det trekker deg ytterligere opp.
Jeg har fått mange sånne i min tid, men ikke så ofte på dette forumet. Og det er leeenge siden. Jeg tror jeg har blitt for soft med årene.
Jeg syns det er synd hvis man bruker bakrommet til drittslenging. Jeg har som hovedregel at jeg ikke skriver ting på prikk som ikke tåler dagens lys.
Jeg rødprikket deg på samme innlegg som smilefjes. Akkurat i den tråden ville jeg ikke pirke på deg der ute, fordi jeg hadde avsluttet diskusjonen. Jeg rødprikker stort sett fordi jeg vil vise at jeg stiller meg negativ til innlegget jeg prikker. Ikke verre enn det. Det er stort sett innlegg jeg finner ufine eller helt på trynet. Ditt oppfattet jeg som begge deler.
![]() |
#6 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Prikker og PM-er(Drar tråden i en litt annen retning, jeg.)
Jeg er mer opptatt av hva mennesker faktisk skriver, enn å "ta" noen. Jeg har grønnprikket innlegg fra medlemmer som har rødprikket meg (men det kan ha sammenheng med dårlig hukommelse
Vel, det kommer i alle fall ikke til å skje fra min side.
Kan man lese for mange tegneserier? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Prikker og PM-erJeg tuller litt altså, SF og Lille meg. Fordi dere har vært veldig uenige i noen tråder. (Det er bare min tegneseriegreie med at det hadde vært kult å ha en Erkefiende. Og da mener jeg ikke noen som bare er tette i pappen, og som jeg synes er teite, nei, en Erkefiende rett og slett.)
![]() |
#8 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Prikker og PM-erJeg har levd med prikker i hele mitt forumliv. I begynnelsen var en rød prikk fryktelig og gikk skikkelig inn på meg og det tok lang tid før jeg våget å gi noen en rød prikk selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|