Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-10, 23:00   #10
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegavesosiologi

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

007, jeg er en sånn som får gavepanikk og har ordentlig, utrolig lyst til å finne akkurat den riktige, perfekte gaven stappfull av omtanke og kjærlighet og jeg_vet_ikke_hva, og så slår prestasjonsangsten inn så det griner, og så ender jeg med badesalt og en sløv ostehøvel, lissom. Jeg aner ikke hva som skjer, men det er sånn hele tiden. Bortsett fra når jeg finner til ungene, da.

Jeg er også sånn som vil finne akkurat den rette gaven, og derfor bruker jeg veldig mye tid på gaver. I år ønsket søsteren min seg et smykke, de var tom i butikken og jeg ringte rundt til butikker i hele landet og fikk napp i en butikk i Kongsberg. Men det tar tid, og det koster krefter og energi og derfor blir jeg litt oppgitt når jeg får en pyntekoffert igjen, "fordi den var kul." I alle fall når vi ønsket oss kule gangknagger på samme butikk.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat