Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-07, 14:37   #2
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg har store problemer med å forstå hva du egentlig mener om veiutbygging versus kollektivtransport, Elin. Jeg synes argumentene dine peker i alle retninger.

Ja, da har du store problemer.

Jeg mener at veinettet generellt sett i Norge holder for dårlig standard. Det er mange steder for smale veier, og veiene er slitte og dårlige og trafikkfarlige. Jeg mener at myndighetene må ta tak i problematikken forbundet med dårlige veier, slik at det ikke er fare for helse og liv ved å ferdes i bil. Jeg mener ikke med det at man skal bygge alle veier til motorveier med 4 filer i hver retning og veibelysning over alt, for det er det for lite biler og for lite folk til i Norge.

Trafikktettheten inn til de største norske byene kan på sikt bli et problem. Det bør man gjøre noe med. De tiltakene har jeg ramset opp i flere tidligere innlegg.

Spriker det veldig?