Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-11, 20:18   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smør eller margarin, and why?

Pizza Grandiosa er også merket med nøkkelhull. Jeg er ikke helt på godfot med den merkingen der. Og jeg er heller ikke fan av Vita Hjertegod.
Jeg mener det jeg skriver oppfor, at fettet i margarin ikke er like sunt som det var før det ble så bearbeidet. Flerumettet fett takler feks. oppvarming dårlig, og noen margariner blir kraftig oppvarmet under bearbeiding. Mettet fett er mye mer varmestabilt. Dårlig fett er ikke bra for kroppen, og jeg skjønner som sagt ikke hvorfor man bruker etterligninger i stedet for ekte vare.