Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-11, 12:31   #194
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Opprinnelig lagt inn av Venhild, her.

Det som gjør størst inntrykk på meg, er at jeg her møter så mange foreldre som er mer opptatt av å fjåse og fjase enn av å sette seg skikkelig inn i denne saken som i værstefall kan ødelegge livet og helsen til deres døtre. I beste fall kan vaksinen antas å være årsaken til at din datter ikke har fått livmorhalskreft i løpet av de neste 30 årene. Men å være sikre på at vaksinen er årsaken til at man ikke fikk kreft kan vel vanskelig la seg bevise?

At man blir syk på en eller annen mer eller mindre alvorlig måte rett etter vaksinasjon derimot, sier mer enn FHIs standardsvar "det er ikke grunnlag for å tro at dette var forårsaket av vaksinen jenta fikk bare timer før dødsfallet" osv....

Jeg hevder ikke å sitte med den hele og fulle sannheten her, jeg synes bare at dette er alvorlig nok til å diskutere på en voksen og fattet måte. Men jeg forstår at jeg er kommet til feil sted, her er lite seriøsitet og ansvarsfølelse å spore

Venhild.

Jeg har understreket den relevante setningen. For dette er jo poenget. Det kan være at jeg kan motvirke at mine døtre får kreft!!! Selvsagt ønsker jeg å gjøre det. Hvorfor i all verden skal jeg ikke ønske at mine døtre ikke får kreft. Jeg har nettopp selv fått påvist celleforandring og venter på en ny kontroll, som jeg dessverre ikke kan ta før om en tid. Tror du at det er en særlig morsom ventetid?

Jeg skal love deg at FP har en brukergruppe som er interessert i å skaffe seg informasjon. Jeg har diskutert saken med en helsesøster og to leger, en spesialist i barnemedisin og en i allmennmedisin. Og når alle tre anbefaler meg vaksinen, så vurderer jeg det i hvert fall veldig sterkt.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat