Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-11, 21:48   #331
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinen

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jupp. Men hvis dette var en test på hvordan nettsiden blir mottatt av foreldre tror jeg vi har funnet ut det nå.

Jeg lurer på om de kan stå i ledtog med den menstruasjonsgudinnebutikken fnatten linka til forleden dag?

Hæ, hva har jeg gått glipp av her? Link?

Opprinnelig lagt inn av Venhild, her.

Det som gjør størst inntrykk på meg, er at jeg her møter så mange foreldre som er mer opptatt av å fjåse og fjase enn av å sette seg skikkelig inn i denne saken som i værstefall kan ødelegge livet og helsen til deres døtre. I beste fall kan vaksinen antas å være årsaken til at din datter ikke har fått livmorhalskreft i løpet av de neste 30 årene. Men å være sikre på at vaksinen er årsaken til at man ikke fikk kreft kan vel vanskelig la seg bevise?

At man blir syk på en eller annen mer eller mindre alvorlig måte rett etter vaksinasjon derimot, sier mer enn FHIs standardsvar "det er ikke grunnlag for å tro at dette var forårsaket av vaksinen jenta fikk bare timer før dødsfallet" osv....

Jeg hevder ikke å sitte med den hele og fulle sannheten her, jeg synes bare at dette er alvorlig nok til å diskutere på en voksen og fattet måte. Men jeg forstår at jeg er kommet til feil sted, her er lite seriøsitet og ansvarsfølelse å spore

Venhild.

Jeg skulle veldig gjerne ha diskutert med deg på en voksen og fattet måte, det er bare det at du har bevist så ettertrykkelig at det er du helt ute av stand til, så da utgår jo det, på en måte.

Cudos til dere som faktisk svarte dette neket på en seriøs og skikkelig måte, og jeg beklager virkelig at jeg fjaset det vekk, men jeg maktet ikke å ta h*n seriøst etter å ha skrevet det HI og lenket til den fantastiske konspirasjonssiden.

Og er det rart man bare må elske FP.