Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-11, 17:25   #14
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så feil kan man ta!

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg har stadig en plan om å få målt meg. Det har jeg hatt siden 2008, jeg skylle bare vente litt, for jeg var gravid og derved i endring... Vente til jeg sluttet å amme... vips, gravid innen en måned etter ammeslutt. Så her sitter jeg med en ammebh som ikke er helt optimal, og planlegger måling og rett str... sånn når puppene er normalisert igjen. Gleder meg.

Poenget er egentlig ikke å måle, poenget er å teste, syns jeg. Jeg har betydelig mindre mål på BH enn hva jeg har i omkrets under puppene.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat