Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-11, 19:10   #92
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stille bruk av mobiltelefon på kino - er det greit?

Opprinnelig lagt inn av ack, her.

Jeg mener at det er forskjellige ting som irriterer forskjellige mennesker. Hvordan skal man vite om man er på kino med folk som irriterer seg over det ene eller det andre. eks: når jeg er på kino liker jeg å ha med godteri. Noen synes det forsyrrer veldig (utfra hva jeg leser her). Da mener jeg faktisk at den som irriterer seg over sånne typer lyder burde holde seg hjemme ja. Jeg mener normale lyder altså, typ godteripapir, hvisking, nysing, hosting osv.

Mobilen og tilgjengelighet kommer aldri til å bli borte og det kommer alltid til å være de på kino som leser sms, sjekker klokka, surfer osv. Enten får man forholde seg til det og gå på kino eller så får man nesten holde seg hjemme ja. Faktisk.

Det er enkelt. Ikke komplisert i det hele tatt. Folk skjønner at det kommer lyd når du åpner en pose potetgull eller drops, de blir derimot mindre tolerante overfor de som knitrer og knaser og lager såpass mye støy at det blir noe kontinuerlig over det. Nysing og hostning også. Nyser og hoster man hvert minutt bør man holde smitteriet sitt for seg selv å dra hjem! Sjekker man diskre en tekstmelding eller hva klokka er, legger folk ikke merke til det engang. Har man derimot lysstyrken på skjermen på fullt, og sitter med den oppe og surfer under hele/halve filmen forstyrrer det andre mennesker, og man bør ta det innover seg og fjerne uromomentet. Det er common sense/normal folkeskikk enkel-penkel logikk. Ikke forstyrr, holde deg for hvis du nyser eller må hoste osv. Ikke akkurat hjernekirurgi. Det er INGEN som sier at de ikke takler noen lyder, det er graden av lyd/støy og lys man reagerer på.