Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-11, 21:00   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg og mannen min perler

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Hvor kjøper dere perler? Er det lurere å kjøpe fra f.eks. ebay enn på lekebutikk?

Helt sikkert, Ebay er jo råbillige på mye. Men det er stor forskjell på prisene. De dyreste har jeg sett på Kreaktiv. Vi kjøper dem på Extra Leker, der koster en pose med 1000 perler 10,- kroner. Og så har vi kjøpt sånne kjekke bokser på Chlas Ohlsson med 8 bokser på et brett, der vi har en farge i hver boks. Har 3 brett (altså 24 bokser) nå men trenger i hvert fall 2 brett til. Steikje kraftlaug så mange perlefarger man plutselig får når man begynner med sånt.