|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg og mannen min perlerHvor kjøper dere perler? Er det lurere å kjøpe fra f.eks. ebay enn på lekebutikk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Jeg og mannen min perler
Helt sikkert, Ebay er jo råbillige på mye. Men det er stor forskjell på prisene. De dyreste har jeg sett på Kreaktiv. Vi kjøper dem på Extra Leker, der koster en pose med 1000 perler 10,- kroner. Og så har vi kjøpt sånne kjekke bokser på Chlas Ohlsson med 8 bokser på et brett, der vi har en farge i hver boks. Har 3 brett (altså 24 bokser) nå men trenger i hvert fall 2 brett til. Steikje kraftlaug så mange perlefarger man plutselig får når man begynner med sånt.
![]() |
#4 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Jeg og mannen min perlerDritkult! Dette skulle jeg gjerne gitt min bror i gave også.
![]() |
#6 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Mannen min og jeg perlerSkikkelig kult. Jeg spiller fremdeles gode gamle Super Mario jeg. Treern er best. :-)
![]() |
|
|