Om man er ny på dette forumet så betyr ikke det at man er ny på forum generelt, jeg tipper de fleste har forumerfaring når de registrerer seg her - som jeg f.eks. . Jeg syns jeg har blitt godt tatt i mot - og jeg hadde 500 ryktepoeng FØR jeg hadde nok innlegg, så jeg kan vel ikke klage akkurat. Det som jeg hadde innspill tidligere på i tråden var hvordan man velger å gå i flokk når man skal kaste seg over noen - det liker jeg ikke verken på internett eller andre steder. Særlig når man ser at den man kaster seg over har smøget seg ut under haugen av kamphaner og forsvunnet i skam for lengst, da er det på tide å gi seg . Men - jeg skal ikke rippe opp igjen i det. FP er et hyggelig forum også for en nykommer. jeg kjenner ingen her inne - nesten - jeg oppdaget et par kjente fra et annet forum her da jeg registrerte meg, men det var bare flaks . Men jeg er ikke så avhengig av å kjenne noen her i grunn - jeg syns det er litt befriende med et rent diskusjonsforum - eller det i alle fall det jeg har tenkt å bruke det som, på tross av at jeg nå får tilgang til Markedsplassen .