Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-11, 21:02   #9
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Om man er ny på dette forumet så betyr ikke det at man er ny på forum generelt, jeg tipper de fleste har forumerfaring når de registrerer seg her - som jeg f.eks. . Jeg syns jeg har blitt godt tatt i mot - og jeg hadde 500 ryktepoeng FØR jeg hadde nok innlegg, så jeg kan vel ikke klage akkurat. Det som jeg hadde innspill tidligere på i tråden var hvordan man velger å gå i flokk når man skal kaste seg over noen - det liker jeg ikke verken på internett eller andre steder. Særlig når man ser at den man kaster seg over har smøget seg ut under haugen av kamphaner og forsvunnet i skam for lengst, da er det på tide å gi seg . Men - jeg skal ikke rippe opp igjen i det. FP er et hyggelig forum også for en nykommer. jeg kjenner ingen her inne - nesten - jeg oppdaget et par kjente fra et annet forum her da jeg registrerte meg, men det var bare flaks . Men jeg er ikke så avhengig av å kjenne noen her i grunn - jeg syns det er litt befriende med et rent diskusjonsforum - eller det i alle fall det jeg har tenkt å bruke det som, på tross av at jeg nå får tilgang til Markedsplassen .

Darth er ikke aktiv  

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:51.