Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-11, 21:38   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høytlesningsbok for fjerdeklassing?

Rabbit: "God natt, mister Tom" har jeg lest selv, og jeg snakket om den med ham senest i forrige uke (svigermor og jeg kom inn på den i forbindelse med noe om 2. verdenskrig) - da sa jeg at den er veldig fin og spennende, men ganske trist og litt skummel, og passer bedre når han har blitt litt eldre. I alle fall ut fra sånn jeg husker den - men det var en stund før jeg fikk barn selv, så det er mulig jeg husker feil.

Teo: Drama er greit, men det bør helst være drama knyttet til handling, tror jeg, ikke så mye "indre" drama. Men "Frendeløs" er da helt fryktelig, er den ikke? :husker veldig lite av den, bortsett fra at den var grusomt sørgelig:

Jeg husker ellers også "Roboten Matilda" og innbiller meg at den var morsom.