Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-11, 22:34   #54
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fjerner kontantstøtten for toåringer

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Vi var et halvt år uten plass for eldste barnet vårt, med en mann på Nordsjøen og en jobb som ikke var mulig å gjøre på kvelden så fikk vi det faktisk ikke til. Ikke fikk vi dagmamma heller, men tilslutt en plass i en familiebarnehage. Jeg fikk heldigvis permisjon fra jobben, men å påstå at man klarer seg uten det synes jeg blir drøyt. Da måtte jeg i så fall over på andre ordninger, om det hadde drøyd lenger.

Det er ikke veldig samfunnsøkonomisk å forvente at folk med god jobb bytter denne, med kanskje tilhørende overgangsfase uten arbeid osv, over i en kveldsjobb (som jeg lurer på hva skal være?). Jeg er med på at man ikke dør av det, men at det skal være en løsning? Nope.

Kunne mannen din tatt litt permisjon også?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat