Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-11, 11:12   #32
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterklær til skolebarn?

Jeg har brukt å ha ett todelt sett hvor buksa henger hjemme og jakka fungerer som vinterjakke både hjemme og på skolen og en heldress som henger på skolen i 1. og 2. klasse. 3. klassingen min har også heldressen sin ennå, men jeg kjøper nok ikke flere til han tror jeg, med mindre han kommer med et klart ønske om det selv. Det er ikke noe problem å finne dresser opp til 140cm, men større enn det er vanskelig.

Etter heldressalderen synes jeg det er greit med ei vinterjakke med to bukser hvor en bukse henger permanent på skolen.