Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-11, 13:14   #2
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukeshandling - Har noen en standardplan de følger?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Vi handler så godt som alltid for mellom 900 og 1200 kr i uka. Vi er ikke på butikken mellom ukeshandlene.

Jeg klarer ikke skjønne hvordan dere får til dette? Jeg handlet for denne uka igår, for 1000 kroner. Da var det frukt, grønt, melk, yoghurt, pålegg etc, noe såpe etc, i tillegg til en del grønnsaker og til 3 middager. Det var billige middager, type laks og fiskekaker. Jeg handler på Rema.

Vi bruker nok et sted mellom 1500 og 2000 i uka og jeg skjønner egentlig ikke hvordan vi skal få det til billigere. Vi handler oftest mandag (til uka) og supplerer fredag/lørdag til helgen.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat