Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-11, 13:37   #3
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Poll for kvinner. Gjør du typisk mannfolkarbeid?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Men altså, hva er det egentlig du diskuterer om da? For det var da vitterlig det som ble etterspurt om i HI: Hva synes du om kvinner som ikke kan hegne opp en lampe og sånne helt enkle ting som er fullstendig sammenlignbart med å sette på en vaskemaskin.

Det jeg diskuterer, Esme, er at jeg synes det må være helt greit å ikke mestre/ ikke like/ ikke ville hele spekteret av oppgaver i heimen.

Det er sikkert kjekt å kunne veldig mye forskjellig, men jeg tenker man er et dugelig menneske selv om man ikke har det minste lyst til å lære seg å skifte dekk, f.eks.

Det er greit. Det er virkelig helt greit.