Tråd: "Cubus-barn"
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-11, 21:14   #146
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Cubus-barn"

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Hvordan SER du sånt? Jeg mener at jeg har relativt god oversikt over de "vanligste" merkene, både for småbarn, ungdommer og voksne, men neigu om jeg hadde spottet at folk går i Sparkjøpklær.

Jeg klarer faktisk ikke å forklare det, men en del av Sparkjøp-klærne (f.eks noen av jakkene) er vel laget av et litt mystisk materiale. For all dek, jeg kjøper ullklær, undertøy og sokker til ungene på Sparkjøp, men en del av genserne og jakkene der kjenners ikke helt gode ut, synes jeg. Og Sparkjøp-skoene må da være laget av 75 % plast?

Og så blir jeg sittende og lure på hvor grensen går for å være egoistisk og ikke ta hensyn til andre? Er det greit å ha en Bergansjakke, men ikke flere? Ok å ha converse, hvis man bare har ett par og resten av skoene er billige? Ok å ha en tur til Gran Canaria i året, men ikke to, og iallfall ikke reise på noe annet en charter.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat