Tråd: "Cubus-barn"
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-11, 18:09   #239
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Cubus-barn"

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg oppfatter ikke Fnatten slik at hun påstår at folk med ressurser fryser mindre enn andre, men at ressurser hjelper enormt når man først står der i kulda.

Dette synes jeg blir ren stråmannretorikk og enda mer avsporing av diskusjonen. Hvis Hattifnatten med dette har fått klargjort hva hun mener, så er det fint for henne - jeg synes fremdeles at det å i det hele tatt trekke inn sammenligningen mellom "mobbing av folk med dårlig råd" og "mobbing av folk med god råd" er litt meningsløst. Jeg vil tro de fleste er enige i at det er bedre å ha nok penger enn å ikke ha det, så hva det egentlig skulle være å være uenig i i det du sier, det ser jeg ikke.