Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-12, 21:58   #62
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Avsporing] Er foie gras PK på FP?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Det er ikke noe snilt, men det er noe av det aller beste som finnes i hele verden. :ond og hardkokt:

Det er guddommelig godt. Foie gras på boks er ikke alltid så fantastisk, men naturell foie gras tilberedt av noen som kan det?

Jeg har bare spist det på fantastisk flotte restauranter og det smakte himmelsk. Har aldri spist det har hjemme.

Men hvis man ikke liker det, bør man naturligvis la være!

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Jeg liker ikke lever, så dermed er det enkelt å boikotte fois gras.
Jeg bodde sammen med en fransk en i studietiden i ytlandet, og hun hadde med til oss. Så jeg har smakt det, men var ikke begeistret.

Jeg liker ikke lever, har aldri likt lever, men dette er helt annerledes.

Og jeg kan ikke kalles for en matsnobb, jeg har riktignok spist både østers og trøfler, men synes det smaker lite godt. Østers er som slimete sjøvann, selv om jeg fikk flott champagne ved siden av - trøfler er som å spise noens sko ...