Sv: Lego-reklame og kjønn
Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.
Finnes det mer nydelig jente med utstråling enn i 1981-reklamen?!!
Jeg synes jentelego er tull, men ser gjerne at Lego City ikke kun består av kjøretøy. Sleng på lekeplass, frisør, restaurant osv, men ikke kall det jentelego. Så kan barna ønske seg det settet de vil ha. Legofigurer som ser ut som miniBarbier. Uæk.
Heilt enig! Eg sat og studerte jentelegoen som kjem no, og for meg såg det ut til å vera mykje spesialdeler (igjen). Kvifor kan dei ikkje utvida lego city i staden for desse figurane som ikkje ser ut som vanleg legofigurar? Lillesøster har mykje belvill, men leiker helst med lego city. Ho leser instruksjonar og byggjer, plukker i frå kvarandre og set dei i saman på heilt andre måtar. Det er ikkje mogeleg med belvillserien, som hovudasakleg består av slott og hester. Dei bryr seg ikkje med å byggja slotta for det er kjedeleg, i staden vandrar det kjempehestar rundt i legobyen. For sjølvsagt er det heilt forskjellige dimensjonar på belvill og city.