Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-07, 21:06   #20
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke plagg og kombinasjoner er "kjerring"?

Nå må nok jeg be om livvakt etter det innlegget her, men skit au. Jeg synes fjellklær i byen er en smule kjerring. Dette er dette med "praktisk" som ikke alltid er så heldig. Fotsid kåpe er heller ikke særlig hot. Og det aller, aller verste: Livkort jakke som er rett, altså uten innsving. Om dere skjønner hva jeg mener da. Med glidelås. Typisk kjøpt hos Vivikes. Skrekkelig. Og sees overalt.

(Og må vel legge til at jeg støtt er å observere med rørleggersprekk, skitne bukser, utvaskede gensere etc. Jeg vet bedre, men jeg er en smule lat. Jeg har mine meninger om klær og stil selv om jeg er et dass til tider.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat