|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
29 år
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke plagg og kombinasjoner er "kjerring"?Når ble den balansen hårfin? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke plagg og kombinasjoner er "kjerring"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke plagg og kombinasjoner er "kjerring"?Heldigvis har jeg ikke bart. I det minste.
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hvilke plagg og kombinasjoner er "kjerring"?
Haha, ja der har du Mariebuksen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvilke plagg og kombinasjoner er "kjerring"?Altså, nå er ikke jeg 75, så jeg går ikke i bingobukser og denslags, men jeg regner likevel med at endel av det jeg går i vil bli regnet som kjerring av endel som er yngre og har en annen stil enn meg. At støvletter i seg selv skal være kjerring var f.eks. helt nytt for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hvilke plagg og kombinasjoner er "kjerring"?Morgenkåpe er kjerring uansett hva den er laget av. *urk* |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Skrekkøgle
|
![]() Sv: Hvilke plagg og kombinasjoner er "kjerring"?Det er vel veldig individuelt. Det som er kjerring på noen, kan være fint på andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hvilke plagg og kombinasjoner er "kjerring"?Jeg kler ikke lårkort. da ser jeg ut som ei eldre kjerring på billigsalg som ikke har vett til å skjule åreknutene sine. 'bitter* |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
intro
|
![]() Sv: Hvilke plagg og kombinasjoner er "kjerring"?For en herlig tråd! Jeg kjöpte meg ny morgenkåpe til den sagnomsuste "bagen" da jeg skulle föde. I frotté. Fra Lindex. Noen höyere?
![]() |
![]() |
#15 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hvilke plagg og kombinasjoner er "kjerring"?Jeg kastet vegg til veggtrusene mine frrige uke. jeg kan ikke forstå at jeg elsket å gå i Sloggi til ørene før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hvilke plagg og kombinasjoner er "kjerring"?Mannens mormor har bilbukser. Hun er alldeles nydelig i dem. Fnis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hvilke plagg og kombinasjoner er "kjerring"?Nå må nok jeg be om livvakt etter det innlegget her, men skit au. Jeg synes fjellklær i byen er en smule kjerring. Dette er dette med "praktisk" som ikke alltid er så heldig. Fotsid kåpe er heller ikke særlig hot. Og det aller, aller verste: Livkort jakke som er rett, altså uten innsving. Om dere skjønner hva jeg mener da. Med glidelås. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|