Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-12, 11:26   #8
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Days of our lives

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Å, hjelp, Marit. Det blir faktisk søppel i hodet ditt mens du ser på Days of our lives.
Han er sikkert på sykehuset fordi han prøvde å bli gravid ved demon-metoden og det slo feil på alle plan.
(fremdeles hjerneskadet etter at jeg så noen episoder da jeg hadde kyssesyken i 1999 og hybelverten la inn kabel hos meg som trøst)

Jeg prøver virkelig å unngå det, men jeg ser på Top Shef Masters (jeg elsker matprogram) når God morgen norge er ferdig, og da er det Days of our lives som dukker opp når jeg bytter kanal. Får med meg 5 minutter kanskje. Jeg tror i grunnen ikke det har skjedd mye etter at jeg var hjemme i permisjon med minsten, men en oppdatering hadde vært kjekt. Det kan jo hende man har gått glipp av noe viktig.

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Han er kanskje egentlig ikke Bo, men en demon som har tatt bolig i en heksekropp.

Oh noes!

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Er det den serien der en har sjørøverlapp på øyet? Den står av og til på på treningssenteret mens jeg løper, og mitt inntrykk er at handlingen går ekstmt sakte framover - de befinner seg jo i samme rommet/scenen i flere uker om gangen. Jeg føler meg også litt hjerneskadet bare av å ha øynene på den noen minutter.

Sant ja. Jeg tror det må være samme greia, for det er en kar med sjørøverlapp der. Hvem er han?

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Altså ... Jeg ble litt teitere bare av å lese denne tråden. Advarsel bør man få. :yoda:

Du syntes ikke overskriften var advarsel god nok?

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Jeg tror at det er fordi Bo var så uheldig å få Dr. Drake Ramoray. Da går det ikke bra, vettu.

Huh? Hvem, hva, hvor, hvorfor, hvordan, og hvor mange døde i prosessen?

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat