Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Days of our lives

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-12, 11:04   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Days of our lives

Er det den serien der en har sjørøverlapp på øyet? Den står av og til på på treningssenteret mens jeg løper, og mitt inntrykk er at handlingen går ekstmt sakte framover - de befinner seg jo i samme rommet/scenen i flere uker om gangen. Jeg føler meg også litt hjerneskadet bare av å ha øynene på den noen minutter.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 11:10   #2
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Altså ... Jeg ble litt teitere bare av å lese denne tråden. Advarsel bør man få. :yoda:

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 13:24   #3
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Er det den serien der en har sjørøverlapp på øyet? Den står av og til på på treningssenteret mens jeg løper, og mitt inntrykk er at handlingen går ekstmt sakte framover - de befinner seg jo i samme rommet/scenen i flere uker om gangen. Jeg føler meg også litt hjerneskadet bare av å ha øynene på den noen minutter.

Hehehe! Der satte du fingeren på noe essensielt ved D.O.O.L (som det kalles av kjennere ) De kan gjerne bruke et år på en måneds "handling" i serien. Ja, dette vet jeg jo fordi jeg i mitt jobbeår etter vgs. hadde mye fri på dagtid Jeg og en flau mengde av mine venninner hadde jo en irånisk distanse til det den gangen også, men vi var vel mer engasjert/irriter enn noen av oss ville likt å innrømme

Jeg tipper at mora til Billie har forgiftet Bo for å gi sin datter nok en mulighet til å stjele ham fra Hope. Fordi Billie og Bo egentlig hører sammen (igjen). Eventuellt er det Stephano DiMera (eller sønnen, Tony) som er ute med sine store komplott om verdensherredømme (evt. Salemherredømme) og har fått Celeste til å mane frem en demon som han har besatt Bo med i håp om at han skal forlate Hope slik at Stephano får henne for seg selv nå som Doc Marlena er ute(?) av bildet. Tipper John Black ordner opp snart. Også videre

Gammel 08-02-12, 14:08   #4
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Gud bedre, jeg har ikke sett DOOL siden Marlena var besatt av en demon, et kvinnemenneske lå levende begravd på kirkegården, og Hope var egentlig ikke Hope, men en dobbeltgjenger som var prinsesse mens den egentlige Hope satt i et fangehull i et europeisk DiMeraslott

Gammel 08-02-12, 14:26   #5
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal heller ikke skryte på meg at jeg er oppdatert her, men sist jeg så så var også datteren til Bo innlagt. Og en eller annen sa til henne at hun ikke MÅTTE gjøre det om hun ikke ville. Men hun MÅTTE, for da kunne hun bevise ett eller annet for han.... Hjalp det?

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 16:02   #6
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg tipper at mora til Billie har forgiftet Bo for å gi sin datter nok en mulighet til å stjele ham fra Hope. Fordi Billie og Bo egentlig hører sammen (igjen). Eventuellt er det Stephano DiMera (eller sønnen, Tony) som er ute med sine store komplott om verdensherredømme (evt. Salemherredømme) og har fått Celeste til å mane frem en demon som han har besatt Bo med i håp om at han skal forlate Hope slik at Stephano får henne for seg selv nå som Doc Marlena er ute(?) av bildet. Tipper John Black ordner opp snart. Også videre

HVA!??!?! :skingrestemme:

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Jeg skal heller ikke skryte på meg at jeg er oppdatert her, men sist jeg så så var også datteren til Bo innlagt. Og en eller annen sa til henne at hun ikke MÅTTE gjøre det om hun ikke ville. Men hun MÅTTE, for da kunne hun bevise ett eller annet for han.... Hjalp det?

Oh... Nei, det hjalp ingen ting.

Denne serien må være noe av det sprøeste som har vært sendt på tv ever.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 14:27   #7
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Gud bedre, jeg har ikke sett DOOL siden Marlena var besatt av en demon, et kvinnemenneske lå levende begravd på kirkegården, og Hope var egentlig ikke Hope, men en dobbeltgjenger som var prinsesse mens den egentlige Hope satt i et fangehull i et europeisk DiMeraslott

Hahaha! Det må ha vært omtrent på den tiden jeg "fulgte" med, det var den gangen man rakk å se to episoder "Glamour" rett før D.O.O.L. det

Gammel 08-02-12, 14:30   #8
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Hahaha! Det må ha vært omtrent på den tiden jeg "fulgte" med, det var den gangen man rakk å se to episoder "Glamour" rett før D.O.O.L. det

Det begynner å bli en stund siden, 1995'ish
Husker at John Black ble kidnappa av en Kristen-kopi som var besatt av Elvis, og som var helt overbevist om at Elvis var faren til babyen hun ventet. Det viste seg å være Stefano DiMera i Elviskostyme som hade forført henne, jeg trodde jeg skulle dø av latter!

Gammel 08-02-12, 15:45   #9
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg visste ikke at den serien fantes i virkeligheten... Er Joey med i den på ordentlig? :domm:

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 18:22   #10
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er disse tilbake igjen, altså? Jeg har sett litt innimellom, og sist jeg så var Hope gravid med en annen kis. Og så var det en fyr som hjernevasket Marlena (igjen) og fikk henne til å tro at han var en tidligere ektefelle hun hadde glemt i en av de andre hjernevaskelsene. Og så drev Bella og Sean og rømte med babyen til Bella og Philip.

Jeg var fast seer i tenårene, samt i barseltiden med Tigerungen. Hun ene i barselgruppa var like hekta som meg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.