Tråd: Er det greit?
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-12, 12:44   #13
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit?

Opprinnelig lagt inn av Krinoline, her.

Jeg er ikke arbeidsgiver.. Men synes vel egentlig at arbeidstakeren som står i fare for å bli sykemeldt bør kunne gå til arb.giver og drøfte sin sak dersom det f.eks er noen på jobben han har issues med. Det virker jo litt feil dette, sånn sett utenfra, hvordan er man i stand til å jobbe fra morgen til kveld som snekker når man er sykemeldt fra jobben sin som nettopp snekker...?

Som nevnt så trenger han ikke være sykemeldt fordi han ikke kan snekre. Han kan være sykemeldt fordi han ikke kan gå på jobben sin.
Det er litt forskjeller der.

Men mange utnytter systemet, og det er jeg imot. Men jeg ville likevel ikke meldt inn en tilfeldig nabo som jeg ikke kjenner hele historien til.

Men å tenke i seg selv at dette er litt snålt, det er selvsagt lov.

Jeg tenker ikke så mye på hva alle andre gjør, kjenner jeg. Jeg har nok med å holde min egen sti ren og fri for smuss.