Tråd: Er det greit?
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-12, 14:30   #83
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg vet bare, både av egen erfaring og gjennom jobben min at bak et velfungerende ytre kan det skjule seg både somatiske og psykiatriske diagnoser som vedkommende kanskje ikke ønsker å dele med noen andre enn legen og NAV, evt arbeidsgiver dersom det er relevant ifht sykemeldingen.
At man ikke virker på et område utelukker ikke alltid at man kan virke på andre områder.

Og det er det heller ingen som sier. Vi sier ikke at vi vet at denne snekkeren gjør noe feil. Vi mistenker det, og derfor melder vi ifra. NAV vet hvorfor personen er sykemeldt, og kan derfor raskt mene noe om dette skal undersøkes nærmere eller ikke.

Jeg betaler mine skattepenger med glede, men vil at de skal brukes på de folka som faktisk trenger det. Det er helt sikkert at mange i dag mottar urettmessig stønad fra nav, og jeg ønsker at de som trenger det får, mens de andre kan gjøre jobben sin.