Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-12, 16:29   #362
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

J
Ja, jeg vet jeg er unormal/syk, jeg vet jeg må jobbe med dette, for det er kun meg selv som kan gjøre noe med det.
Og jeg jobber, tro meg! Det er bare det at det går så sakte framover.

Du er ikke verken alene om å ha det sånn eller unormal som er slik. Det finnes mange med lavt selvbilde og det er ikke overflatisk og navlebeskuende dilldall de problemstillingene en da kan slite med. Det er alvorlige saker.

Jeg tror ikke alle vet eller skjønner at dette er noe det er mulig å gjøre noe med. Man kan venne seg til følelsen av at man aldri er bra nok og tro at det bare må være sånn. Du er superflink som tar tak i dette på en så bevisst måte som du gjør! Det føles sikkert som om det går veldig sakte i begynnelsen, men jo oftere du klarer å tenke positivt om deg selv, jo lettere går akkurat det. Og etterhvert vil du bli vant til følelsen av å være bra nok - og da vi du ikke godta noe annet en det. Jeg på deg!