Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-12, 17:09   #184
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billige familieferier?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg ble overrasket over reisetidspunktet denne gangen. Sist vi var på chartertur gikk flyet før kl 6 om morgenen og hjem igjen midt på natta. Denne gangen går det i 21-tiden på kvelden bort, og hjem igjen på ettermiddagen. Vi er såklart fremme litt sent, men da går vi rett i seng etter å ha pakket ut og sånt. Og så kommer vi hjem igjen på et ganske så greit tidspunkt.

Herlig. Jeg er sikker på at dere får en helt fantastisk tur med masse fine minner av glade unger! Fikk nesten litt vondt i magen av at du kjente om enn et snev, bare, av anger! Huff! Jeg har reist charter flere ganger, sist nå i jula, og vi hadde en helt knall tur. Det viktigste for meg når det gjelder ferie er hvem man er med, så det å tilbringe 2 uker med alt linet opp for en, sammen med de man elsker mest, er luksus.