Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-12, 22:47   #1
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor må menn legge ned dolokket?

Den bakteriespredningen har jeg alltid tenkt på som et argument for å oppbevare tannbørstene et stykke unna doen og ikke for at dolokket må være nede til enhver tid. For det skal det godt gjøres å få til. Bakterier som ligger på tørt underlag dør jo, så det er bare tannbørstene som bekymrer meg i så måte. Smittespredningspolitisk er det viktigere å overbevise undersottene om at håndvask er nødvendig.

Jeg foretrekker at doringen er nede. Det er ubehagelig å sette seg på porselenet hvis man kommer inn på do litt småtrøtt om natten. Er den oppe så legger jeg den ned, men det er sjelden. Jeg er usikker på hvor mye irritasjon det hadde forårsaket om den alltid sto oppe. Dolokket foretrekker jeg at står oppe faktisk, men er det nede, så tar jeg det opp.