Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-12, 17:21   #165
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skolearrangementer og foreldreinnsats

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

17. mai kan feires uten religiøst innhold. Poenget for JV er (som det står mange ganger i tråden) at det er en feiring.

Det du sier om flagget skjønner jeg ikke helt. Hilser vi på flagget 17. mai og er det noen religioner som har spesielle problemer med dette? At flagg ikke skal rulles i gjørma, henge ute hele natten eller brennes i tide og utide tror jeg er gjengs for de fleste kulturer.

Tror dere at JV ikke feirer 17. mai fordi det er en feiring? Mine foreldre markerer da bryllupsdag og andre store eventer sammen med menigheten. Det er religiøse høytider foruten om minnehøytiden i påska, 17. mai og bursdager som ikke feires og det er ikke festen i seg selv som er problematisk, men symbolikken rundt.