Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-12, 09:12   #35
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?

Jeg har bare kjøpt ett par sko på Økonomisko, det var barnesandaler som vi trengte i full fart en gang. De fremsto ganske fine ved første øyekast, men var utrolig dårlige, flate og kjipe i sålen, og vi måtte kjøpe noen andre rett etterpå. Derfor har jeg ikke handlet mer på den butikken, selv om jeg er fullt klar over at de sannsynligvis har noe som er bedre enn de sandalene der. Dessuten er de så ofte salg i andre skobutikker, at det går fint an å finne bedre sko til omtrent samme pris.

Europris har jeg også gitt opp, etter noen uheldige kjøp: Dressposer som raknet bare en tok på dem, stearinlys som luktet tiss, og ihvertfall en elendig ting til.

Jeg er aldri flau over handleposen uansett hvor jeg kjøper noe.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat