Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-12, 23:49   #1
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sliten ektemann med psykisk syk kone

Hvordan vet du at hun er psykisk syk? Jeg gikk på en smell for to år siden, og jeg var ikke syk i hodet, men i kroppen. Jeg kastet opp, sov ikke, svimte av, hadde ekstreme smerter i magen og ryggen - og det hjalp ikke noe å gå til psykolog for å si det sånn. Det eneste som har hjulpet er å hvile, få hjelp til å sove og å bygge meg sakte, sakte opp igjen. Som en som har vært på andre siden av bordet med smerter, blir jeg litt provosert av å høre at man skal komme seg i aktivitet og at det skal gjøre ting bedre. Det var da jeg endelig sluttet å prøve å trene og hvilte i steden at jeg begynte å bli bedre.