Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-12, 15:15   #124
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Dette minner meg om det. Selvsagt lovlig og greit, men kanskje ikke helt intensjonen. Jeg kan nok finne på å benytte meg av garantien om jeg ubevisst handler noe dårlig, men ikke spekulere i det.

Jeg tenker litt at hvis Kiwi syntes den måten å gjøre det på var ugrei på noe vis, så hadde de nok ikke gitt Kiwi-Bob egen bil. Det at han fikk bilen synes jeg sier mye om hvordan Kiwi stiller seg til den store "utnyttelsen" av garantien han og andre driver med.

Ellers så er jeg enig med den som nevnte at det kan hende hun kontaktet media før hun fikk pengene tilbake. Hvis det er tilfelle, så stiller deg seg anderledes synes jeg. Da kontaktet hun media fordi Kiwi, som bruker mye pr på å fronte garantien sin, ikke holder det de lover.

Og noe må jo avisene ha å skrive om i disse agurktider!