|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)Jeg har av og til ramlet innom dette programmet på TLC om disse damene (og noen menn) i USA som har som levebrød å samle kuponger. Hvor formålet er å handle for fler tusen dollar og bare bruke kuponger. Selvsagt er det lovlig, men det er liksom ikke helt det som er meningen med konseptet. De har rene survival-kjellere med dagligvarer som går matbutikker en høy gang. Dette minner meg om det. Selvsagt lovlig og greit, men kanskje ikke helt intensjonen. Jeg kan nok finne på å benytte meg av garantien om jeg ubevisst handler noe dårlig, men ikke spekulere i det.
![]() |
#2 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)
Hva så? Butikkenes mening med nærmest ethvert konsept er å få oss til å handle mer. Det ligger ganske mye jobb bak å lure deg til å kjøpe litt ekstra mens du står i kassakøen, for eksempel. Og du blir ganske så grundig lurt hvis du tror at butikken som ligger lavest på VGs matvarebørs nødvendigvis er den butikken som er billigst. (Det er en kjent sak i bransjen at man setter ned prisen på varene som er i VGs liste.)
![]() |
#3 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tenker litt at hvis Kiwi syntes den måten å gjøre det på var ugrei på noe vis, så hadde de nok ikke gitt Kiwi-Bob egen bil. Det at han fikk bilen synes jeg sier mye om hvordan Kiwi stiller seg til den store "utnyttelsen" av garantien han og andre driver med.
![]() |
#4 |
Ringskrømt
|
Jeg synes det er like håpløst uavhengig av rekkefølgen det skjedde i. Vedkommende fikk vel bare beskjed om å vente, hun fikk ikke nei, men fordi hun ikke fikk pengene servert på et gullfat umiddelbart (i verdens rikeste land
![]() |
#5 |
Sånn passe sane
|
Her er jeg helt på linje med deg, kjenner jeg.
![]() |
#6 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
Jeg tipper du er inne på noe der.
Men for all del. Hyggelig å kunne gi deg et "So there!"-øyeblikk.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|