Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-12, 18:33   #159
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg oppfatter det som om mange sier at det er greit å ta med seg alle jordbærene, men at de ikke ville gjort det selv. Da tenker jeg at det kanskje ikke er så greit likevel?

Det er jo en del gråsoner mellom "jepp, dette gjør jeg til stadighet" og "jeg er rystet", da. At man syns noe er helt greit, men ikke gjør det selv, tror jeg forekommer ganske ofte.

Jeg har en gang tatt med meg sju pakker pølser til kassa. Jeg skulle kjøpe en, den var gått ut på dato, og det var de resterende 6 i hylla og. Da fikk jeg penger. Jeg ville nok ikke tatt med meg jordbærpallen, mye pga det som blir nevnt over her, at det blir diskusjon om kvalitet og sånn. Jeg er derimot ekstremt langt fra rystet over at noen gjorde det.