Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)
Opprinnelig lagt inn av rine, her.
Jeg oppfatter det som om mange sier at det er greit å ta med seg alle jordbærene, men at de ikke ville gjort det selv. Da tenker jeg at det kanskje ikke er så greit likevel? 
Nope. Jeg har ikke benyttet meg av denne type tilbud i en sånn skala. Ellers har jeg bl.a. en sønn som var helt i hundre den dagen han oppdaget at Kiwi borti gata hadde masse blåbærmuffins som gikk ut på dato og kom stolt hjem med en bærepose full. Da får man varene, da. Han tjente ikke noe på det.
At jeg ikke ville ha gjort noe handler vel mer om at jeg er mer sjenert av meg i sånne settinger og ikke liker å stikke meg ut, samt at jeg har et veldig dårlig øye for sånne ting osv. Jeg hadde ikke nektet mannen, som er mindre sjenert av seg, å gjøre det. Og jeg hadde nok garantert kommet over sjenertheten min om det sto mellom meg og sosialkontoret.
Jeg hekler ikke heller. Det vil ikke si at jeg synes folk som gjør det er umoralske eller at hekling er feil. I tilfelle noen var bekymret. 
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
|