Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-12, 12:30   #8
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har jeg satt meg i en aldri så liten Jehovas Vitner knipe her?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

De er nok veldig vant til å bli blankt avvist og derfor har de nok valgt å følge deg opp siden du ikke avviste dem brått.

Jeg har opplevd motsatt. Jeg inviterte dem inn og var godt forberedt. Jeg brukte deres bøker og deres oversatte greske nytestament. Jeg gikk løs på noen tolkninger av greske partisipper som jeg syntes var helt på viddene. Da ble de litt satt ut og de kom aldri tilbake. Jeg fikk aldri svar på spørsmålene mine.

Farmor, en ganske så religiøs dame, gjorde omtrent det samme - invitere dem inn og gikk inn for å omvende dem. Veldig effektivt mht å ikke få flere besøk.