Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-12, 16:13   #34
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har jeg satt meg i en aldri så liten Jehovas Vitner-knipe her?

Jeg liker heller ikke å avvise, men JV har jeg ikke helt sansen, og har stort sett greid å komme unna.
I fjor sommer var det en ung gutt på døra, og da ingen åpnet, la han igjen en brosjyre under dørmatta. Denne fant jeg igjen noen dager senere og leste den faktisk, fordi jeg var nyskjerrig. Kjente at jeg ble sint av innholdet i den, det var snakk om dommedag og bla bla bla.

Så da det et par uker senere kom et par damer nedover gata her, og jeg var ute, så gikk jeg faktisk bort til dem da de stoppet utenfor her. Jeg fortalte at jeg hadde lest brosjyren og var dypt uenig i innholdet. De prøvde seg på noen bibelsitater, men jeg svarte at jeg har min barnetro, og blablabla...at jeg var uenig med måten de gikk frem på, med annet skremselpropaganda for å få folk til å tro det samme som dem. Og litt mer blablabla.....da ønsket de meg en fin dag, jeg gjorde det samme og siden har jeg ikke sett dem igjen.

Jeg stilte dem også et par høflige spørsmål, som jeg ikke fikk svar på.....og da ble jeg litt sånn .

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat