|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Har jeg satt meg i en aldri så liten Jehovas Vitner-knipe her?Hehe, jeg har tidenes JV-seanse. |
![]() |
![]() |
#22 |
Borte
|
![]() Sv: Har jeg satt meg i en aldri så liten Jehovas Vitner-knipe her?Ah. Autokorrektur. Visepresident liksom.
![]() |
#23 |
snur
|
![]() Sv: Har jeg satt meg i en aldri så liten Jehovas Vitner knipe her?
Jeg gjorde en lignende variant. Tok imot det de delte ut, leste godt og grundig og satte meg inn i det. Markerte med markeringstusj og sto på. Neste gang de kom tok jeg frem heftet og konfronterte dem med det jeg var uening i. Sa at vi nok aldri kom til å bli enig om ikke de endret syn på saken. Etter det har jeg ikke fått besøk av dem
![]() |
#24 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har jeg satt meg i en aldri så liten Jehovas Vitner-knipe her?Jeg skjønner at kroppsspråk ikke duger, men nå sa jeg jo i fra i dag om at jeg ikke er interessert i noe som helst. Og jeg føler jeg var veldig tydelig, og at hun nok tok det hintet siden hun repliserte at de ikke var ute etter å frelse oss. Jeg skulle sikkert svart da hun sa hun kunne levere blader at det fikk hun ikke lov til, men jeg ble litt satt ut av alt de visste. Når de ramser opp flytting, kondolerer, kommenterer snill hund og søt baby og sånn, så, ja..jeg fikk ikke sagt mer. Det føles helt merkelig at de følger etter meg.
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har jeg satt meg i en aldri så liten Jehovas Vitner-knipe her?Hmm.... Jeg tok imot et par blader for en stund siden. Opplyste dem om at jeg ikke var troende av personlige årsaker. Burde jeg være bekymret? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Ringskrømt
|
![]() |
#28 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har jeg satt meg i en aldri så liten Jehovas Vitner-knipe her?Jeg sa at vi kunne snakke sammen, men at de ikke fikk lov til å komme med bibelsitater i det hele tatt i denne samtalen. Da gikk de. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Har jeg satt meg i en aldri så liten Jehovas Vitner-knipe her?
Så enkelt kan det gjøres om en ikke klarer være tydelig ansikt til ansikt.
![]() |
#30 |
Pauset
|
![]() Sv: Har jeg satt meg i en aldri så liten Jehovas Vitner-knipe her?De fyller ut et skjema når de har vært hos deg, hvor de skriver hvordan mottakelsen har vært. Er du ikke direkte negativ, så er du postitiv. Så enkelt er det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har jeg satt meg i en aldri så liten Jehovas Vitner-knipe her?Man må nok være hard her, og si bestemt "nei takk!". Gjerne smile også, men ikke ta imot noe. Gi de en liten oppmuntring, så er de på "hugget". |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Passiv
|
![]() Sv: Har jeg satt meg i en aldri så liten Jehovas Vitner-knipe her?Det holder stort sett å si at du ikke vil altså. |
![]() |
![]() |
#33 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Har jeg satt meg i en aldri så liten Jehovas Vitner-knipe her?Åh, nå kom jeg på at ei venninne av meg, som er dypt religiøs Syvendedagsadventist, fikk oppfylt et av sine store ønsker i livet da vi bodde på studenthjem i Danmark. En dag fikk hun to mormonergutter på døra. Gutta ble røsket inn inn i stua, og så satt de et par timer og kastet bibelvers i hodene på hverandre. Venninna mi kan sin bibel, for å si det slik - og mormonergutta, ja de kunne sin Mormons bok.
![]() |
#34 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har jeg satt meg i en aldri så liten Jehovas Vitner-knipe her?Jeg liker heller ikke å avvise, men JV har jeg ikke helt sansen, og har stort sett greid å komme unna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har jeg satt meg i en aldri så liten Jehovas Vitner-knipe her?Min venninne hadde stadig besøk av JV, men etter at jeg åpnet døren der en gang kom de aldri tilbake. Ikke har de kommet tilbake de som har banket på hos meg heller.. Jeg er tydeligvis uønsket selv om jeg er både hyggelig og smilende, ikke har jeg avvist dem heller. Bør jeg ta det personlig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Har jeg satt meg i en aldri så liten Jehovas Vitner-knipe her?Jeg ber dem om å sette meg på lista over folk som ikke skal besøkes, fordi misjonering er på tvers av alt min religion* står for. Funker som fjell.
![]() |
#39 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Har jeg satt meg i en aldri så liten Jehovas Vitner-knipe her?Gajamor - du er en ekte Peodeliever!
![]() |
![]() |
|
|