Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-12, 10:18   #11
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor "kjønnet" er deres barnehage?

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Jeg ble ganske overrasket da jeg fikk en liten omvisning i storbarnsavdelingen, og ped.leder fremhevet hvordan dukkehuset var skjermet bak en halvvegg, slik at jentene kunne trekke seg tilbake i ro og mak mens guttene raste rundt med bilene. Så ja, mer enn jeg hadde trodd. Det har bedret seg noe, men det er fortsatt ganske delt.

Presenterte hun det virkelig sånn? Eller var det en observasjon? Oppsettet var nemlig omtrent sånn i barnehagen til de to store, men der var den rolige kroken for "de barna som ville holde på med rollelek og dukkehuset" og ikke for jentene. Og ingen fikk forsåvidt rase rundt på gulvet med noe som helst inne, lekebiler var også rolig lek. Bortsett fra de gangene de åpnet for full haloi på puterommet.