|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor "kjønnet" er deres barnehage?Jeg ble ganske overrasket da jeg fikk en liten omvisning i storbarnsavdelingen, og ped.leder fremhevet hvordan dukkehuset var skjermet bak en halvvegg, slik at jentene kunne trekke seg tilbake i ro og mak mens guttene raste rundt med bilene. Så ja, mer enn jeg hadde trodd. Det har bedret seg noe, men det er fortsatt ganske delt.
![]() |
#2 |
maler
|
![]() Sv: Hvor "kjønnet" er deres barnehage?
Presenterte hun det virkelig sånn? Eller var det en observasjon? Oppsettet var nemlig omtrent sånn i barnehagen til de to store, men der var den rolige kroken for "de barna som ville holde på med rollelek og dukkehuset" og ikke for jentene. Og ingen fikk forsåvidt rase rundt på gulvet med noe som helst inne, lekebiler var også rolig lek.
![]() |
#3 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor "kjønnet" er deres barnehage?
Nei, hun sa faktisk jentene. Og lo litt og sa 'for du vet hvordan gutter kan være' eller noe i den duren. Det var ikke til å misforstå.
![]() |
|
|